Uczelnia

Dla kandydata

Dla studenta

Kontakt

Zwiń menu

Grafika II stopnia

Forma

stacjonarna / niestacjonarna

Czas trwania

4 semestry

Poziom

II stopnia, magisterskie

Specjalności

2 kierunki

Cena od

660 zł / rata

Sylwetka absolwenta

O absolwencie

 

Absolwent kierunku Grafika II stopnia będzie posiadał:

  • Umiejętności projektowe i technologiczne
    Studia rozwijają zaawansowane umiejętności w zakresie projektowania (UX/UI, kampanie multimedialne) oraz tworzenia materiałów promocyjnych, co pozwala na skuteczne wdrażanie kampanii marketingowych i optymalizację treści cyfrowych.
  • Zdolności strategiczne w marketingu cyfrowym
    Studenci nauczą się projektowania i realizacji złożonych kampanii marketingowych z wykorzystaniem technologii cyfrowych i narzędzi automatyzacji, co zwiększa ich atrakcyjność na rynku pracy.
  • Kreatywność w produkcji multimedialnej
    Program studiów przygotowuje do pracy w branży kreatywnej, z naciskiem na twórczość i produkcję wysokiej jakości treści wizualnych, które są kluczowe w kampaniach marketingowych.
  • Zdolność do pracy w zespole interdyscyplinarnym
    Studenci będą gotowi do pracy w zespołach łączących różne dziedziny, integrując umiejętności technologiczne, projektowe i marketingowe, co jest istotne w branży kreatywnej.
  • Umiejętność wykorzystania zasobów i technologii AI
    Rozwój technologii AI staje się bezdyskusyjny, wprowadzając usługi i produkty kreacji plastycznej na zaawansowane i przyszłościowo rozległe, czasami nieznane jeszcze tory.

Perspektywy zawodowe

 

Absolwenci kierunku Grafika II stopnia w WSTI mogą znaleźć zatrudnienie w:

  • studiach graficznych i fotograficznych
  • agencjach reklamowych i marketingowych
  • wydawnictwach i drukarniach
  • firmach informatycznych, programistycznych i deweloperskich
  • instytucjach kultury
  • działach grafiki i marketingu różnych branż
  • prowadzeniu własnej działalności gospodarczej lub pracy jako freelancer

 

Zakładamy, że studia II stopnia na kierunku Grafika skierowane są do osób, które chcą pozyskiwać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności nie tylko w zakresie sztuk pięknych ale również w zakresie obsługi i wykorzystania profesjonalnych i ciągle rozwijających się technik i technologii multimedialnych wspierających sztuki plastyczne. Absolwent będzie bowiem posiadał rozszerzoną wiedzę i kompetencje twórcze także w zakresie projektowania, tworzenia komponentów komunikacji medialnej, sztucznej inteligencji a także różnych narzędzi w tym narzędzi twórczości fotograficznej.

Skip to content