Uczelnia

Dla kandydata

Dla studenta

Kontakt

Zwiń menu

Grafika

Forma

stacjonarna / niestacjonarna

Czas trwania

7 semestrów

Poziom

I stopnia, licencjat

Specjalności

4 specjalności

Cena od

653 zł / rata

Program nauczania na kierunku Grafika uwzględnia podział tematyczny zajęć po 4 semestrze na 4 specjalności:

Projektowanie graficzne

Podczas studiów student nabędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
  • budowania przekazu wizualnego w oparciu o techniki cyfrowe,
  • zasad kompozycji obrazu,
  • druku cyfrowego,
  • projektowania serwisów internetowych oraz projektowania dla marketingu,
  • projektowania i planowania kampanii promocyjnych, a także identyfikacji korporacyjnej,
  • budowy koloru, faktury, kreatywnego realizowania prac artystycznych,
  • samodzielnej, aktywnej obecności na rynku pracy,
  • rozmów i uzgodnień ze zleceniodawcami.
Po ukończeniu specjalności absolwent będzie mógł znaleźć zatrudnienie w:
  • agencjach reklamowych i marketingowych,
  • agencjach graficznych,
  • agencjach fotograficznych,
  • zakładach poligraficznych,
  • wydawnictwach,
  • instytucjach kultury.

Projektowanie gier i rzeczywistości wirtualnej

Podczas studiów student nabędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
  • animacja 2D i 3D,
  • projektowania tekstur i optymalizacji plików graficznych na potrzeby gier,
  • tworzenia grafiki komputerowej,
  • tworzenia: koncepcji, fabuł, poziomów i narracji oraz interfejsów gier,
  • projektowania interakcji postaci i obiektów,
  • modelowania 3D oraz animacji wideo,
  • tworzenia systemów skryptowych w silnikach gier,
  • komputerowych efektów specjalnych.
Po ukończeniu specjalności absolwent będzie mógł znaleźć zatrudnienie w:
  • firmach tworzących gry komputerowe,
  • firmach programistycznych,
  • agencjach reklamowych i marketingowych,
  • studiach deweloperskich,
  • studiach graficznych i fotograficznych,
  • przy produkcji filmowej i telewizyjnej,
  • projektowaniu stron internetowych.

UX Design projektowanie użyteczności

Podczas studiów student nabędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
  • projektowania interfejsu,
  • interakcji z użytkownikiem,
  • architektury informacji,
  • postrzegania serwisu i marki,
  • tworzenia rozwiązań internetowych od momentu analizy wymagań klienta, przez prace projektowe, po analizę zachowania użytkowników i optymalizację zastosowanych rozwiązań,
  • pozycjonowania stron,
  • copywriting`u.
Po ukończeniu specjalności absolwent będzie mógł znaleźć zatrudnienie w:
  • UX Designer / UX Specialist,
  • Projektant UX/UI,
  • UX Researcher,
  • Web Analyst, Digital Marketing Analyst,
  • Web Developer,
  • Analityk Biznesowy i Systemowy,
  • Właściciel Produktu (ang. Product Owner) i Procesu,
  • Specjalista ds. Zapewnienia Jakości,
  • Inżynier Wymagań.

Multimedia

Podczas studiów student nabędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
  • grafiki kinetycznej i prezentacyjne,
  • przygotowywania projektów internetowych,
  • wykorzystania możliwości łączenia mediów tradycyjnych i cyfrowych,
  • modelowania 3D oraz animacji wideo,
  • projektowania zaawansowanych serwisów internetowych i aplikacji multimedialnych,
  • tworzenia grafiki komputerowej,
  • technik produkcji nowych mediów,
  • projektowania zaawansowanych technologicznie multimedialnych stron internetowych,
  • projektowania aplikacji teleinformatycznych, komputerowych, multimedialnych,
  • produkcji wideo/DVD oraz mediów mobilnych.
Po ukończeniu specjalności absolwent będzie mógł znaleźć zatrudnienie w:
  • studiach filmowych i telewizyjnych,
  • firmach internetowych i informatycznych,
  • agencjach reklamowych i marketingowych,
  • agencjach graficznych i projektowych,
  • firmach tworzących gry komputerowe.

Potrzebujesz innych informacji?

Sprawdź jakie pytania zadają nam studenci lub skontaktuj się z naszym Działem Rekrutacji.

Skip to content