Telekomunikacja Polska S.A. - Centrum Rozwoju Kompetencji - Region Południowy Pionu Kadr zaprasza do odbycia bezpłatnych praktyk studenckich.
Programem praktyk w TP objętych jest wielu studentów w całej Polsce. Z roku na rok ta liczba rośnie. W ciągu roku akademickiego nasze zapotrzebowanie na praktykantów jest bardzo zróżnicowane. Praktyki odbywają się we wszystkich obszarach działalności firmy, m.in.: IT, kontaktów z klientami, sprzedażowych, technicznych.
Na praktyki zapraszamy studentów, którzy ukończyli II rok studiów.
Od naszych praktykantów nie oczekujemy doświadczenia zawodowego. Wystarczy, że są otwarci na nowe wyzwania, chcą zaangażować się w ciekawy projekt, mają w sobie entuzjazm i lubią pracować w zespole. Dodatkowym atutem jest znajomość języków obcych, zwłaszcza angielskiego i francuskiego.
Nasze praktyki są nieodpłatne, ale doświadczenie dzięki nim zdobyte procentuje przez lata.
Nabór na praktyki trwa cały rok. Szczegółowych informacji na temat profili i miejsc odbywania praktyk udzielają doradcy zawodowi Centrum Rozwoju Kompetencji:
- Maria Lisowska tel. 077 453 0534 Opole ul. Korfantego 1 – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Katarzyna Rojek tel. 032 209 18 80 Katowice ul. Francuska 101 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Agnieszka Lewandowska tel. 042 630 12 18 Łódź ul. Kościuszki 10 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Procedura rekrutacji.
1. Należy przesłać lub dostarczyć pod wskazany adres CV i list motywacyjny.
2. Wybrać profil praktyki, który jest zgodny z umiejętnościami i zainteresowaniami studenta.
3. Jeśli umiejętności i zainteresowania będą zbieżne z zapotrzebowaniem, kandydatura studenta zostanie przedstawiona potencjalnemu opiekunowi praktyki. Student zostanie zaproszony również na rozmowę w celu skonfrontowania swoich oczekiwań z ofertą TP.
4. Po pozytywnym wyniku rozmowy z opiekunem praktyki, student otrzymuje od osoby organizującej praktykę umowę trójstronną zawartą między TP, studentem i Uczelnią.
5. Praktykant, po dopełnieniu wszystkich formalności, zapraszany jest na trzy podstawowe szkolenia: BHP, przeciwpożarowe i tajemnica przedsiębiorstwa.
6. Po ukończeniu praktyki student otrzymuje zaświadczenie o odbytej praktyce.
ZAPRASZAMY
Centrum Rozwoju Kompetencji
Region Południowy Pionu Kadr