Projekt aplikacji edukacyjnej stworzonej na podstawie autorskiej bajki terapeutycznej dla dzieci z niską samooceną
Autor: Dominika Bałuta
OnkoApp — prototyp aplikacji wspierającej organizację leczenia pacjentów onkologicznych
Autor: Agnieszka Bajner
Projekt aplikacji mobilnej ułatwiającej życie osobom z mukowiscydozą
Autor: Anna Hajduk
Projekt postaci do gry League of Legends, z jej umiejętnościami, grafiką reprezentacyjną oraz historią
Autor: Wiktoria Hoszowska
Projekt autorski publikacji trasy koncertowej albumu muzycznego – Dua Lipa Future Nostalgia
Autor: Mateusz Kaszuba
Wykonanie projektu ruchomej figurki postaci grywalnej z gry Borderlands 3
Autor: Dominika Krasa
Projekt narzędzia organizującego Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny
Autor: Anna Miś
Terapeutyczna rola sztuki w obliczu pandemii – projekt publikacji
Autor: Anna Pasternak
Przemysł gier komputerowych a niepełnosprawni gracze. Ułatwienia i przeszkody w dostępie do gier wideo – analiza problemu jako wstęp do kampanii społecznej
Autor: Konrad Pisula
Seria okładek autorskiego magazynu o sztuce
Autor: Jakub Soduła
Projekt lokacji 3D do gry FPS inspirowanej stylem architektonicznym Googie
Autor: Szymon Wocka
Instalacja składająca się z cyklu fotografii portretowej w odniesieniu do zjawiska chromy
Autor: Karolina Mazur
Poszukiwanie piękna w architekturze poprzemysłowej – seria autorskich fotografii oraz projekt wydawnictwa
Autor: Szymon Florek
Projekt postaci i animacji w technologii 3D inspirowany uniwersum do gry fabularnej Mike'a Pondsmitha Cyberpunk 2020
Autor: Juliusz Krzemiński
Nie jesteśmy jednorazowi – symbioza między człowiekiem a produktem. Cykl zdjęć ujęty w eseju fotograficznym.
Autor: Magdalena Kluczyńska
"Stopklatka" – aplikacja mobilna z wyzwaniami fotograficznymi
Autor: Jakub Pleszkun
Projekt platformy edukacyjnej dla szkoły językowej ANGLOVE
Autor: Magdalena Małuch
Projekt oraz wykonanie modelu 3D nowej postaci wraz z wybranymi „przedmiotami kosmetycznymi” do gry Overwatch, przy użyciu programów Maya oraz Blender.
Autor: Weronika Blecha
Graficzna i typograficzna interpretacja wierszy związanych z czaplami.
Autor: Wiktoria Czapla
Projekt multimedialnej pomocy logopedycznej dla dzieci w wieku przedszkolnym.
Autor: Karolina Czarnota
Projekt aplikacji internetowej eSzychta dedykowanej dla ratowników górniczych.
Autor: Sandra Fojcik
Proces adaptacji i wykonania autorskiej postaci osadzonej w piątej edycji narracyjnej gry fabularnej Dungeon&Dragons do silnika Unreal Engine.
Autor: Martyna Grzybek
Stworzenie projektu i modelu 3D karabinka automatycznego inspirowanego bronią autorstwa Hermana Korobova.
Autor: Tadeusz Jakliński
Projekt lokacji do gry wideo dla gogli wirtualnej rzeczywistości o tematyce science-fiction, inspirowany Międzynarodową Stacją Kosmiczną, wykonany w technice trójwymiarowej.
Autor: Piotr Charchut
Projekt i realizacja wybranych modeli 3d do gry typu MOBA w stylu dark fantasy.
Autor: Piotr Cypcar
Budowa własnego świata fantasy – koncept oraz ilustracja.
Autor: Marcin Fedec
Projekt i realizacja modelu 3D głównego bohatera powieści J. D. Salingera „Buszujący w zbożu”.
Autor: Katarzyna Jastrząb
Cykl grafik cyfrowych „Pamięć materii”.
Autor: Sandra Jastrzębska
„Nic tu nie jest idealne” – projekt fotograficzny
o Nowej Hucie.
Autor: Joanna Kapinos
Reportaż fotograficzny „Miasto nocą”.
Autor: Olga Kortas
System komunikacji wizualnej dla Sosnowieckiego Centrum Sztuki – Zamek Sielecki z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Autor: Paweł Pytel
Zaprojektowanie i stworzenie konceptu nowej postaci, wraz z wizualizacjami, do gry League of Legends
Autor: Jakub Sidor
Tworzenie modelu postaci 2D Vtubera przygotowanej do streamowania, przy użyciu programu Live2D Cubism.
Autor: Michalina Siemińska
Aplikacja PawPlace – stworzenie aplikacji do ogólnopolskiego portalu zarządzającego bazą hotelową dla zwierząt.
Autor: Martyna Stanjek
Wykonanie modelu 3D postaci inspirowanej szamanizmem do gry komputerowej osadzonej w autorskim świecie fantasy.
Autor: Krystyna Stępień
Projekt identyfikacji wizualnej dla internetowej redakcji portalu „Pokłady Kultury”
Autor: Rafał Szędzielorz
Uwspółcześnienie ilustracji do wyboru utworów o diabłach polskich ze zbioru „Baśni polskich” Tomasza Jodełki-Burzeckiego z 1971 roku oraz redesign typografii fragmentu tekstu
Autor: Wiktoria Tatar
Projekt aplikacji mobilnej Wirtualnej Uczelni WSTI w Katowicach
Autor: Katarzyna Wieczorek
PLAN.TO – prototyp aplikacji ułatwiającejuprawę roślin, z wykorzystaniem ilustracji wykonanych za pomocą metody wklęsłodruku.
Autor: Magdalena Wyrobek
MARGINES BŁĘDU – efekt przesunięcia znaczeniowego w cyklu grafik cyfrowych
Autor: Magdalena Miller
Ilustracje do edukacyjnej gry planszowej opartej na mechanice dice rolling, inspirowanej Grenlandią
Autor: Urszula Sikora
Identyfikacja wizualna oraz system informacji Ośrodka Edukacji Ekologiczno-Geologicznej GEOsfera w Jaworznie
Autor: Daria Dereszowska
Projekt i realizacja modelu 3D bohatera inspirowanego kulturą arabską do gry wideo
Autor: Kamil Jaźwiński
„Wyobrażenie jest kluczem” – seria fotografii oraz opracowanie projektu publikacji.
Autor: Zuzanna Grzegorzek, Patrycja Tucznio
Jak opowiedzieć dziecku o chorobie i śmierci. Zestaw serii publikacyjnej dla dzieci.
Autor: Anna Łebek
Ilustrowana mapa emocji – edukacyjne wydawnictwo dla dzieci.
Autor: Weronika Konsek
Projekt aplikacji mobilnej ułatwiającej osobom niepełnosprawnym omijanie barier komunikacyjnych i użytkowanie centrów handlowych.
Autor: Agnieszka Kasińska
Projekt aplikacji ubezpieczeniowej dla młodego pokolenia – U26
Autor: Łukasz Kalus
Kreacja świata w przestrzeni rzeczywistości wirtualnej w technologii VR. Budowa interaktywnego filmu inspirowanego twórczością Zdzisława Beksińskiego w wersji demo. Tytuł filmu „Kurs linii 94-Otchłań”.
Autor: Tomasz Klebanowicz
Projekt i realizacja interaktywnej książki dla dzieci z dysleksją w formie strony internetowej.
Autor: Katarzyna Król
Projekt postaci do gry Pokémon inspirowany mitologią słowiańską.
Autor: Karolina Majnusz
BRAND BOOK - projekt i realizacja kompleksowej identyfikacji wizualnej dla marki projektowej „Inwestment X Dizajn”
Autor: Arkady Raczek-Grabczak
Kreacja postaci w formie autorskiej lalki inspirowanej nordycką boginią Hel. Projekt 3D, realizacja i stylizacja
Autor: Aleksandra Loska
Projekt i realizacja lokacji "Żywy dom" przedstawiający koczowniczy tryb życia wiedźm.
Autor: Michał Łazowski
Analiza i realizacja projektu modelu postaci 3D do gry wideo – wojskowy robot science fiction.
Autor: Michał Majcher
Projekt i realizacja systemu identyfikacji dla potrzeb turystyki województwa śląskiego.
Autor: Mateusz Maleńki
VON – Projekt fabularnej gry komputerowej w formie grafik koncepcyjnych, opartej na autorskim scenariuszu.
Autor: Marlena Miśtal
Scenariusz do krótkometrażowego filmu animowanego pt. "Kwiaty" opartego na technologii 3D. Przedstawienie procesu konceptowania postaci i środowiska.
Autor: Szymon Mółka
Śląski Skat. Projekt graficzny gry karcianej „skat” inspirowany kulturą i historią Śląska.
Autor: Małgorzata Zyzik