Studia podyplomowe
Wirtualizacja systemów informatycznych w oparciu o MS Hyper-V oraz vMware vSphere
Studia podyplomowe
Administracja siecią Microsoft
Studia podyplomowe
Administracja siecią GNU/Linux
Studia podyplomowe
Systemy wymiany informacji w oparciu o MS Exchange, MS Sharepoint oraz Postfix
Studia podyplomowe
Animacja 3D i cyfrowe wideo w grafice reklamowej
Studia podyplomowe
AutoCAD - projektowanie w środowisku 2D i 3D
Studia podyplomowe
Fotografia i cyfrowa edycja obrazu

Studia artystyczne
Czas trwania - 7 semestrów - forma stacjonarna (dzienna) i niestacjonarna (zaoczna)apla dofinansowanie ue

Wiedza i umiejętności

Podczas studiów student nabędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:

  • projektowania interfejsu

  • interakcji z użytkownikiem

  • architektury informacji

  • postrzegania serwisu i marki

  • tworzenia rozwiązań internetowych od momentu analizy wymagań klienta, przez prace projektowe, po analizę zachowania użytkowników i optymalizację zastosowanych rozwiązań

  • pozycjonowania stron

  • copywriting`u

Perspektywy zawodowe

Po ukończeniu specjalności absolwent będzie mógł znaleźć zatrudnienie jako:

  • UX Designer  /  UXSpecialist

  • Projektant UX/UI

  • UX Researcher

  • Web Analyst, Digital Marketing Analyst

  • Web developer

  • analityk biznesowy i systemowy

  • właściciel produktu (ang. Product Owner) i procesu

  • specjalista ds. zapewnienia jakości

  • inżynier wymagań

    box unixdesign

ikona program Program specjalności "UX Design – projektowanie użyteczności"

box grafika2

Studia artystyczne

Czas trwania – 7 semestrów
Forma – stacjonarna (dzienna) i niestacjonarna (zaoczna)

Wiedza i umiejętności

Podczas studiów student nabędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:

  • grafiki kinetycznej i prezentacyjne,

  • przygotowywania projektów internetowych,

  • wykorzystania możliwości łączenia mediów tradycyjnych i cyfrowych,

  • modelowania 3D oraz animacji wideo,

  • projektowania zaawansowanych serwisów internetowych i aplikacji multimedialnych,

  • tworzenia grafiki komputerowej,

  • technik produkcji nowych mediów,

  • projektowania zaawansowanych technologicznie multimedialnych stron internetowych,

  • projektowania aplikacji teleinformatycznych, komputerowych, multimedialnych, 

  • produkcji wideo/DVD oraz mediów mobilnych.

Perspektywy zawodowe

Po ukończeniu specjalności absolwent będzie mógł znaleźć zatrudnienie w:

  • studiach filmowych i telewizyjnych,

  • firmach internetowych i informatycznych,

  • agencjach reklamowych i marketingowych,

  • agencjach graficznych i projektowych,

  • firmach tworzących gry komputerowe.

ikona programProgram specjalności "Multimedia"

box projektStudia artystyczne

Czas trwania – 7 semestrów
Forma – stacjonarna (dzienna) i niestacjonarna (zaoczna)

Wiedza i umiejętności

Podczas studiów student nabędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:

  • budowania przekazu wizualnego w oparciu o techniki cyfrowe,

  • zasad kompozycji obraz,

  • druku cyfrowego,

  • projektowania serwisów internetowych oraz projektowania dla marketingu,

  • projektowania i planowania kampanii promocyjnych, a także identyfikacji korporacyjnej,

  • budowy koloru, faktury,

  • kreatywnego realizowania prac artystycznych,

  • samodzielnej, aktywnej obecności na rynku pracy,

  • rozmów i uzgodnień ze zleceniodawcami.

Perspektywy zawodowe

Po ukończeniu specjalności absolwent będzie mógł znaleźć zatrudnienie w:

  • agencjach reklamowych i marketingowych,

  • agencjach graficznych,

  • agencjach fotograficznych,

  • zakładach poligraficznych,

  • wydawnictwach,

  • instytucjach kultury.

ikona program Program specjalności "Projektowanie graficzne"

Studia artystyczne
Czas trwania - 7 semestrów - forma stacjonarna (dzienna) i niestacjonarna (zaoczna)

Wiedza i umiejętności

Podczas studiów student nabędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:

  • animacja 2D i 3D,

  • projektowania tekstur i optymalizacji plików graficznych na potrzeby gier,

  • tworzenia grafiki komputerowej,

  • tworzenia: koncepcji, fabuł, poziomów i narracji oraz interfejsów gier,

  • projektowania interakcji postaci i obiektów,

  • modelowania 3D oraz animacji wideo,

  • tworzenia systemów skryptowych w silnikach gier,

  • komputerowych efektów specjalnych.

Perspektywy zawodowe

Po ukończeniu specjalności absolwent będzie mógł znaleźć zatrudnienie w:

  • firmach tworzących gry komputerowe,

  • firmach programistycznych,

  • agencjach reklamowych i marketingowych,

  • studiach deweloperskich,

  • studiach graficznych i fotograficznych,

  • przy produkcji filmowej i telewizyjnej,

  • projektowaniu stron internetowych.

ikona program Program specjalności "Projektowanie gier i rzeczywistości wirtualnej"

Microsoft IT
Cisco
Oracle
E-Learning
DreamSpark
VMWare
Dyplomy

Skróty

Facebook